Джерело: http://vesti-ukr.com/
ID: 35
Створено: 01.10.2014
|
Отримання виплат за полісами КАСКО стає все більш проблематичним. Страхові компанії закриваються одна за одною: Нацфінпослуг, яка регулює їх діяльність, повідомила, що з 450 існуючих на папері СК реально в Україні працюють близько 100 компаній, і пообіцяла закривати схемні структури. На межі виживання опинилися дуже багато страховиків. Хтось виживає самостійно, а хтось – і за рахунок клієнтів: водіям стали частіше занижувати суму виплат (людям доводиться доплачувати за ремонт зі своїх кишень) і затягувати їх терміни. Тепер грошей доводиться чекати місяцями.
Відбувся давно очікуваний і прогнозований поділ ринку. Багато компаній почали користуватися всіма допустимими вивертами, щоб заплатити менше і пізніше, а то й зовсім не платити. Тому зараз особливо актуальним є дотримання водіями кожного пункту договору КАСКО. При цьому виділилася певна група страховиків, які діють з точністю до навпаки – прискорюють виплати за ДТП, щоб привернути до себе увагу і переманити тих, хто не задоволений роботою конкурентів.
У низки компаній середній термін виплат за страховими подіями зменшився на 5 діб: у 2013 р.це був 21 день, у 2014 р. – 16 днів. Але, як правило, під цим терміном розуміється час розгляду після того, як клієнт надасть страховикові всі необхідні документи. А має бути термін від моменту дзвінка на гарячу лінію до надходження коштів на розрахунковий рахунок СТО, який статистично включає в себе очікування візиту клієнта на техстанцію, очікування дефектації автомобіля та підготовки рахунків майстрами, очікування відповіді від банку, якщо автомобіль під заставоютощо.
Прискіпуютьсясуворіше
Деякі СК стали частіше відмовляти клієнтам у виплаті, інші, навпаки, виплачують активніше. При цьому всі неофіційно визнають, що перестали закривати очі на прорахунки людей: якщо ще в 2013 р. якісь помилки або промахи могли зійти водієві з рук, то зараз – ні. Наприклад, у багатьох компаніях кажуть про час. Типова помилка водія – це порушення строків повідомлення про страховий випадок. А оскільки в більшості договорів вказано кількість днів, протягом яких клієнт повинен заявити про подію, зазвичай (залежно від договору) це потрібно зробити протягом трьох днів,із формальної точки зору у страхової компанії є законний привід не платити.
Страхова компанія також із задоволенням скористається можливістю не давати грошей, якщо водій самовільно поїхав із місця події, не викликав співробітників компетентних органів або аварійного комісара для фіксації обставин події. Навіть якщо в договір включена опція«Без довідки компетентних органів», потрібно звернути увагу на максимально допустимий для такої події розмір збитку. Наприклад, у нас без протоколу ДАІ можна обійтися, якщо очікуваний збиток не перевищує 3% страхової суми.
Крім того, страховик може відмовити у виплаті, якщо:
Відразу – в суд
Втім, якщо ви дотрималися всіх вимог, а страховик все одно відмовляється платити, експерти радять не чекати. Якщо йдеться про СК, яка ще не визнана банкрутом, але перестала виплачувати відшкодування клієнтам, варто звертатися зі скаргою в Нацкомфінпослуг і подавати судовий позов стосвно страхової компанії.
Не можна зволікати, і якщо страховика визнали банкрутом. Потрібно оперативно подати позовну заяву до суду, подати заяву про включення до реєстру вимог кредиторів і контролювати процес самостійно. Але доведеться набратися терпіння, найімовірніше, це буде не дуже швидко.
Така непотрібна звичка формується у водіїв ще з часів навчання в автошколі. Інструктори давали таку пораду, щоб не заглухнути…
Як то кажуть: «Хоч мале, та завзяте». Цей вислів ідеально описує ситуацію із маленькими грижами, котрі виникають на колесах а…
Щоб знайти інформацію, як перереєструвати автомобіль, не потрібно відкривати 150 Інтернет-ресурсів і з кожного черпати потрох…
Грубо кажучи, це бюджетні бу автівки за ціною гірського велосипеда. Не обов’язково брати кредит, щоб купити бу авто в хорошом…