ID: 1627
Створено: 04.12.2019
|
Кожен водій рано чи пізно приходить до висновку, що його автомобіль недостатньо потужний і хотілося б збільшити його продуктивність. Однак необхідно розуміти, що бездумне втручання в конструкцію автомобіля може негативно відбитися на його роботі та стати причиною досить серйозних поломок. Тому тюнінг двигуна найкраще довірити професіоналам, які при апгрейді силового агрегату внесуть необхідні зміни в роботу інших вузлів, які безпосередньо пов'язані з приготуванням горючої суміші та відведенням вихлопних газів.
Не секрет, що один і той же двигун при різних налаштуваннях може генерувати різну кількість кінських сил. Автовиробникам нерентабельно створювати окремі двигуни для кожної своєї моделі, зате шляхом певних налаштувань електронного блоку управління (ЕБУ) вони легко змінюють потужність. А тому практично у кожного двигуна є досить великий потенціал для розширення його продуктивності. Головне – всі поліпшення робити з розумом.
Чип-тюнінг
Найбільш частий і простий спосіб збільшення потужності двигуна є його чип-тюнінг. Внесення змін до прошивки ЕБУ дозволяє збільшити віддачу силового агрегату від 5 до 20%. Погодьтеся, звучить досить заманливо. Але слід розуміти, що збільшення потужності пов'язане і зі збільшенням витрати пального.
Деякі умільці встановлюють прошивки, які знижують ненажерливість автомобіля, але відбувається це за рахунок зниження динаміки автомобіля.
Крім позитивних сторін чип-тюнінгу, можуть виникнути і проблеми:
перегрів двигуна в літній час при посилених навантаженнях;
підвищений вміст у вихлопних газах шкідливих речовин;
поява детонації, що тягне за собою підвищене зношення двигуна.
Збільшення робочого об'єму
Добре всім відомий спосіб, що передбачає збільшення обсягу камери згоряння. Для цього збільшується діаметр циліндрів, а також встановлюється колінчастий вал зі збільшеним ходом. Такі радикальні зміни забезпечать максимально можливий крутний момент.
Збільшення ступеня стиснення
Процедура збільшення ступеня стиснення трудомістка, адже потрібно фрезерування нижньої поверхні головки блоку циліндрів (ГБЦ), щоб камера згоряння стала меншого обсягу.
Можна встановити поршні з більш опуклою верхньою частиною, а також замінити розподільний вал на модифікований, що дозволить закривати клапани із запізненням.
Після подібних маніпуляцій коефіцієнт корисної дії (ККД) двигуна різко зростає, а витрата палива знижується. Але водій зобов'язаний заливати в бак паливо з високим октановим числом, в іншому випадку неминуча детонація двигуна з усіма витікаючими наслідками.
МД-тюнінг
Порівняно нова технологія збільшення потужності – це МД-тюнінг. Іншими словами – це модифікація дросельного вузла. Технологія досить проста й швидка.
Досить нанести на дросель вивірені фазки, які будуть створювати завихрення повітря. Це дозволяє більш якісно змішувати паливо з повітрям, створюючи оптимальну горючу суміш.
МД-тюнінг підвищує продуктивність двигуна від 5 до 15%, а економія палива становить 10-25%. Автомобіль стає більш динамічним, зникають провали при різкому натисканні на педаль акселератора.
Найголовніше те, що цей апгрейд не змінює конструкцію двигуна, зате має відчутний ефект.
Така непотрібна звичка формується у водіїв ще з часів навчання в автошколі. Інструктори давали таку пораду, щоб не заглухнути…
Як то кажуть: «Хоч мале, та завзяте». Цей вислів ідеально описує ситуацію із маленькими грижами, котрі виникають на колесах а…
Щоб знайти інформацію, як перереєструвати автомобіль, не потрібно відкривати 150 Інтернет-ресурсів і з кожного черпати потрох…
Грубо кажучи, це бюджетні бу автівки за ціною гірського велосипеда. Не обов’язково брати кредит, щоб купити бу авто в хорошом…