ID: 1547
Створено: 20.03.2019
|
Здавалося б, як можна нашкодити двигуну, всього-на-всього перевіряючи рівень моторного мастила? Дуже просто – достатньо допускати грубі помилки при виконанні цієї неважкої процедури.
Попросіть трьох автомобілістів покроково розповісти, як вони перевіряють рівень мастила в двигуні, і ви отримаєте у відповідь три різні інструкції. Чому так відбувається, сказати складно. Можливо, тому, що в більшості автошкіл таким маніпуляціям не вчать, і новачкам доводиться консультуватися з Інтернетом, деє й помилкова інформація.
Якщо ви хочете дізнатися, як насправді йдуть справи з мастилом в двигуні, то дуже важливо вибрати для проведення процедури правильне місце. Слідприпаркуватися на рівній поверхні, де немає ніяких глибоких ям і гірок. Автомобіль має стоятирівно, бо в іншому випадку отримані вами дані будуть некоректними.
Нерідко можна спостерігати водіїв, які перевіряють рівень моторного мастила зранку – після тривалої стоянки автомобіля. І це теж груба помилка, адже двигун автомобіля повинен бути добре прогрітий. Винятком є хіба що ті випадки, коли на щупі є спеціальні ризики «cold» і «hot», але такі зустрічаються нечасто.
Інша поширена помилка, що здійснюються багатьма водіями, причому як початківцями, так і досвідченими, перевіряти рівень мастила відразу ж після виключення запалення. За процедурою, потрібно почекати 10-15 хвилин, щоб мастило встигло стекти в картер. Тільки так ви зможете побачити реальну картину.
Мало тих, хто помиляється на цьому кроці, але все ж. Витягнувши щуп в перший раз, необхідно ретельно його протерти ганчіркою або серветкою, яка не залишає після себе дрібних ворсинок. Далі слід помістити «рейку» назад, вставивши до упору, почекати декілька секунд і знову витягти. Багато новачків цього не знають.
Помилково вважається, що «правильний» рівень мастила в двигуні – це max або навіть трохи більше. Але ні: в ідеалі сліди мастила повинні бути між відмітками «мінімум» і «максимум», ближче до останньої. Тільки при такому розкладі можна зачинити капот зі спокійною душею.
Дотримуватися цих нескладних правил необхідно, адже порушення процедури загрожує дезінформацією для водія, а значить – несвоєчасним рішенням проблем. Пам'ятайте: при надлишку мастила, воно може виявитися в системі вентиляції картера, в циліндрах двигуна або каталізаторі.
Що ж до нестачі мастила в двигуні, то це прямий шлях до так званого «масляного» голодування. Загалом, і в тому, і в іншому випадку є величезні ризики потрапити на дорогий ремонт, а то і на заміну силового агрегату.
Така непотрібна звичка формується у водіїв ще з часів навчання в автошколі. Інструктори давали таку пораду, щоб не заглухнути…
Як то кажуть: «Хоч мале, та завзяте». Цей вислів ідеально описує ситуацію із маленькими грижами, котрі виникають на колесах а…
Щоб знайти інформацію, як перереєструвати автомобіль, не потрібно відкривати 150 Інтернет-ресурсів і з кожного черпати потрох…
Грубо кажучи, це бюджетні бу автівки за ціною гірського велосипеда. Не обов’язково брати кредит, щоб купити бу авто в хорошом…