ID: 1362
Створено: 27.09.2017
|
Причини їздити на старому автомобілі можуть бути різними. Найбільш очевидна – фінансова, хоча деяким подобаються конкретні моделі, в тому числі й ті, які більше не випускають.
Однак завжди потрібно пам'ятати: чим старший автомобіль, тим вища ймовірність серйозної поломки. І є ціла низка ознак, які точно підкажуть наявність більш-менш серйозних проблем.
Горять лампочки на панелі приладів
«Лампочка горить, але їздити можна». Знайомий вираз? Якщо так, то новини невтішні – індикатори просто так не загоряються. Звісно, якщо блимає лампочка, що попереджає про порожній бачок омивача, нічого смертельного немає. Але от якщо запалився Check Engine, то дійсно потрібно терміново заїхати на сервіс. Такі речі просто так не виникають. Якщо проблема з'являється знову й знову, не виключено, що двигуну або якійсь інший системі потрібен більш серйозний ремонт. Причому, якщо автомобіль старий, може виявитися, що просто поміняти авто виявиться набагато вигідніше.
Підвищена витрата масла
Масло в двигуні виконує відразу дві функції: змазуючу та охолоджуючу. Це зовсім не та рідина, яку двигун може споживати як спортсмен воду після забігу. Звісно, якщо між візитами на СТО ви трохи підливаєте масла, не обов'язково бити тривогу – просто подивіться, що з приводу витрати масла написано в інструкції з експлуатації. Але от якщо доливати доводиться мало не щотижня, на парковці ви стали помічати масляні плями, а з вихлопної труби став валити дим, то двигун вимагає серйозного втручання. До речі, цей пункт сміливо можна віднести не тільки до масла, але й до палива, і взагалі будь-якої іншої технічної рідини: охолоджуючої, гальмівної, рідини для ГУР, трансмісійної тощо.
Дим
Поява диму (не плутати з нормальним вихлопом) будь-якого кольору не обіцяє нічого хорошого. Сизий або синій дим зазвичай вказує на потрапляння масла в циліндри двигуна, густий білий дим – на охолоджуючу рідину, проблеми з головкою блоку або з трансмісійною рідиною. Чорний дим може вказувати на цілий ряд проблем, причому дуже серйозних. Загалом, якщо задиміло з вихлопної труби, автомобіль, швидше за все, чекає серйозний ремонт.
Сторонні звуки
Коли мова заходить про старий автомобіль, багато хто закриває очі на какофонію. Але якщо ви чуєте неприємні звуки з моторного відсіку, отже, швидше за все, серйозні проблеми з ДВС вже є, і їх потрібно терміново вирішувати. Те ж стосується і інших ключових елементів автомобіля, наприклад, коробки передач і підвіски.
Корозія
Якщо бачите іржу на кузові, яка виникла на відносно новому авто після невеликої ДТП – це ще не так страшно. Інша справа, якщо мова йде про автомобіль у віці, у якого корозія покриває вже не тільки зовнішні елементи, а й елементи підвіски, паливну та гальмівну магістралі тощо.
Проблеми з електрикою
Якщо просто перегоріла лампочка або «помер» запобіжник, приводу для серйозного занепокоєння немає. Але якщо виникають проблеми з запуском двигуна, або акумулятор постійно розряджається, то це вже причина для візиту в сервіс. Ви замінили акумулятор, генератор і стартер, а проблеми нікуди не поділися? Значить, залишається два варіанти. Або вкладати гігантські суми в пошук несправності, або оперативно позбуватися від автомобіля. Причому дуже ймовірно, що другий варіант виявиться кращим.
Нагадаємо, в свою чергу, при покупці б/в авто потрібно правильно перевірити двигун. Часом трапляється так, що при покупці ідеального по кузову авто інші агрегати поїдають бюджет з завидним апетитом.
Така непотрібна звичка формується у водіїв ще з часів навчання в автошколі. Інструктори давали таку пораду, щоб не заглухнути…
Як то кажуть: «Хоч мале, та завзяте». Цей вислів ідеально описує ситуацію із маленькими грижами, котрі виникають на колесах а…
Щоб знайти інформацію, як перереєструвати автомобіль, не потрібно відкривати 150 Інтернет-ресурсів і з кожного черпати потрох…
Грубо кажучи, це бюджетні бу автівки за ціною гірського велосипеда. Не обов’язково брати кредит, щоб купити бу авто в хорошом…