Джерело: www.autocentre.ua
ID: 1276
Створено: 07.01.2017
|
Як навчання водінню впливає на аварійність у країні? Щоб відповісти на це питання досить провести порівняння автошкіл України та США.
Міжнародна конференція з безпеки дорожнього руху 2016 черговий раз дала зрозуміти, що Україна суттєво відстає від розвинених країн за всіма параметрами, що стосуються організації дорожнього руху. Проте за кількістю аварій – ми попереду Європи.
Здати на права в Україні може будь-яка здорова людина у віці від 18 років. «Здоровий» у даному випадку поняття відносне, адже отримання меддовідки у нас не проблема. Глибоке та детальне медичне дослідження фізичного й розумового стану майбутніх водіїв реально ніхто не проводить. Маючи на руках довідку, можна йти на курси. Автошкіл – безліч, а ціни в них сягають від 4 000 грн. За ці гроші (і 2,5 місяці навчання) ви отримуєте необхідні навички та вміння для складання іспиту. Після цього – сміливо за кермо, з усіма ризиками та небезпеками. Чи достатньо навчання такої тривалості та якості для впевненого й безпечного водіння?
Найбільш «автомобілізована» країна світу має просту, але дуже ефективну систему навчання водіїв.
Для початку бажаючий сісти за кермо повинен з’явитися в Департамент транспортних засобів і скласти теоретичний іспит. Вчити правила треба самостійно, в школі таких уроків немає. Іспит – 20 запитань, правильні відповіді слід відзначати галочками на аркуші паперу. Здали успішно? Відмінно. Після фотографування та оплати 20 доларів ви отримуєте «права учня». З ними вже можна їздити, але не більше двох місяців – за цей час потрібно підготуватися до іспиту з водіння. І найважливіше – в машині поруч з вами повинна бути людина, у якого є повноцінне водійське посвідчення. Самому їздити – поки не можна! На практиці найчастіше студентам допомагають батьки або друзі, які мають «права», але можна знайти й автоінструктора. Його послуги коштуватимуть близько 50 доларів за годину.
У цьому ідея американської системи – учень необмежений за кількістю годин, уроків тощо. Якщо хоче їздити та готуватися до складання іспиту безперервно – будь ласка. Чим більше практики – тим краще, вважають у Америці. Перед «driving test» слід прослухати обов’язкові лекції з безпеки руху тривалістю 8 годин. А ось іспит на водіння в США дійсно строгий – інструктор стежить за всіма діями водія, а самі «покатушки» відбуваються в умовах міського трафіку. Найчастіше авто особисте або орендоване. Причому «не скласти» можна навіть за зайву обережність, повільність за кермом або ж у тому випадку, якщо ви не «відчуваєте» швидкість потоку. Екзаменатор стежить навіть за рухами голови.
При отриманні посвідчення в США обов’язково перевіряють зір майбутнього водія. Якщо ви склали всі іспити успішно, «права» вам пришлють поштою через місяць, і, оформивши страховку, можна сідати за кермо.
З огляду на клімат в Україні, нам би не завадила ще складніша та жорсткіша методика. Зокрема, мова йде про скандинавську схему навчання водінню, яка передбачає здачу іспитів влітку та взимку.
Така непотрібна звичка формується у водіїв ще з часів навчання в автошколі. Інструктори давали таку пораду, щоб не заглухнути…
Як то кажуть: «Хоч мале, та завзяте». Цей вислів ідеально описує ситуацію із маленькими грижами, котрі виникають на колесах а…
Щоб знайти інформацію, як перереєструвати автомобіль, не потрібно відкривати 150 Інтернет-ресурсів і з кожного черпати потрох…
Грубо кажучи, це бюджетні бу автівки за ціною гірського велосипеда. Не обов’язково брати кредит, щоб купити бу авто в хорошом…